שלושה מהלכי יחסי ציבור המומלצים ביותר למותג לייפסטייל





שנת 2021 הסתיימה, וזה זמן מצוין רגע להסתכל אחורה, לראות ולבחון אילו מהלכי שיווק עשינו; מהלך שעבד יותר, מהלך שעבד פחות, מהלך שלא ניסינו, מהלך שרק התחלנו לנסות. לבחון כל מהלך כזה, ולדייק אותו לשנת 2022.


אנחנו עשינו את מה שאנחנו טובות ואוהבות - יחסי ציבור. אבל גם בתוך עולם יחסי הציבור, הבנו וראינו, שישנם מהלכים שעבדו טוב יותר, וכאלה שעבדו קצת פחות טוב. מתוך הניתוחים והבדיקה שעשינו סביב העבודה שלנו, ראינו שהשילוב של שלושה מהלכי יח"צ למותג לייפסטייל, מייצרים אימפקט ובוסט למותגים שעבדנו איתם.


שלושת המהלכים הם: כתבות יחסי ציבור בכלי תקשורת מרכזיים, קמפיין שגרירה/מיני פרזנטורית, וקמפיין משפיענים ברשתות החברתיות.


אחרי עשרות קמפיינים שעשינו עם מגוון לקוחות-מותגי לייפסטייל בעולמות של אופנה, צרכנות, עיצוב הבית, טיפוח, אסתטיקה, בריאות ומזון, ראינו שהשילוב של שלושה מהלכים בתוך יחסי הציבור מניעים לחשיפה רחבה, חשיפה במקומות איכותיים, מייצרים חיבור למותג, מחדדים את המיתוג והבידול, וכך כמובן גם מניעים למכירות. הנה פירוט קצר על כל מהלך:


כתבות יחסי ציבור בכלי תקשורת מרכזיים


הסיבה הראשונה שאנחנו כל כך אוהבות ומאמינות בכתבות יחסי ציבור הן כי דרכן אפשר להעביר סיפור של מותג באמצעות כתבה שהיא כולה תוכן ועניין לקהל הרחב. הסיבה השנייה שאנחנו מאמינות ואוהבות כתבות יחסי ציבור היא שלא רק שאפשר להעביר את הסיפור והערכים של המותג, הכתבות מתפרסמות באתרים ובעיתונות הכי גדולה בישראל כמו YNET, וואלה, מאקו ועיתונות מרכזית כמו ידיעות אחרונות, ישראל היום, לאישה, וכד'.





קמפיין שגרירה/מיני פרזנטורית


קמפיין שגרירה או מיני פרזנטור/ית מאפשר לנו לייצר עוד כתבות תוכן בכלי התקשורת המרכזיים, ומאפשר לנו להשתלב במדורים אקטואליים בעלי חשיפה ותהודה גדולה כמו תכניות טלוויזיה, כתבות שער, כתבות וידאו מצולמות באתרי חדשות גדולים. כך למשל, באמצעות הקמפיין עם השחקנית נטע גרטי שהייתה הפרזנטורית של מותג הטיפוח JELIXIR קוסמטיקה הצלחנו לייצר כתבת שער במוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות, כתבת וידאו משודרת באתר YNET, התכנית של גלית ואילנית בקשת 12, כתבת עמוד בכלכליסט, כתבה בלאישה, כתבות במדורי רכילות, ועוד ועוד.




קמפיין משפיענים ברשתות החברתיות


במהלך השנה האחרונה ראינו שפעילות עם משפיענים ברשתות החברתיות מחזקת ומוסיפה חשיפה ומיתוג למוצרים של הלקוחות שלנו. הלקוחות שחיזקו את כתבות יחסי הציבור באמצעות ליווי של קמפיין משפיענים ברשתות החברתיות קיבלו חשיפה רחבה נוספת, אך ממוקדת קהל יעד. שילוב של כמה מהלכי שיווק במקביל לאותו המוצר או השירות מייצר אפקט גבוה של חשיפה, מעורבות עם קהל היעד והנעה לפעולה - והכוונה כמובן הנעה למכירה. תהליך מסע הלקוח לכדי מכירה מתקצר, הלקוח הפוטנציאלי קיבל קודם לכן את כל האינפורמציה שהיה צריך כדי לגבש את דעתו האם לרכוש את המוצר.