top of page

הפעילות שלנו בזמן האחרון

חדשות פוסט קורונה

פעילות מפורסמות באינסטגרם; פוקוס בתקשורת על מותגים מקומיים;

חזרה לשגרה עם אייטם בחדשות השבת של 12.

קמפיין מפורסמות באינסטגרם

חברת שקל בית מותגים, יבואנית צלחות קורל מבית קורנינג לישראל, השיקה קולקציית צלחות חדשה. במקביל להשקה של הסטים החדשים בכתבות בכלי התקשורת, יצרנו פעילות משפיעניות מפורסמות באינסטגרם. כעשרה מפורסמות כמו יעל גולדמן, שירנקה מילר, ג'ני צ'רוואני, שני אלון, אנה ארונוב, נטלי אהרון ועוד השתתפו בפעילות. המפורסמות קיבלו טעימה מהסטים החדשים והעלו תמונות וסרטונים בסטוריז באינסטגרם. נתוני החשיפה של הסטוריז שהועלו על ידי המפורסמות היו גבוהים במיוחד - 14,000 צפיות בסטורי בודד אחד!! - ותרמו רבות לחשיפה גדולה ורחבה יותר לקולקציה החדשה.


2 נקודות מעניינות בשיתוף הפעולה שתרמו מאד להצלחת הפרויקט והפיכתו לאפקטיבי אף יותר:


  1. תקופת פוסט קורונה מאפשרת לנו עכשיו לייצר פעילות משפיענים ממוקדת ואפקטיבית, בעלות מופחתת בצורה משמעותית, כך שה-ROI משתלם אף יותר.

  2. סיבה נוספת להוזלת פעילות משפיענים היא החיבור של המשפיענים למותג. כאשר המשפיענים מעוניינים לרכוש את מוצרי המותג, מחוברים למותג ומאמינים בו, הם מרגישים שהם נשארים נאמנים לקהל העוקבים שלהם ולכן יכולים לחשוף את התוכן בפלטפורמות הדיגיטליות שלהם בעלות נמוכה, ולפעמים גם רק תמורת מוצר.


תוצרת כחול לבן בידיעות אחרונות

התקשורת חזרה ובגדול. ובעיקר העיתונאים המסקרים את תחום הלייפסטייל. בתקופת הקורונה עיתונאים רבים יצאו לחל"ת או שסיקרו רק חדשות קורונה. עכשיו כשהתפרצות הקורונה פחתה, עיתונאים רבים חזרו לעבודתם והם מחפשים חומרים חדשים לסיקור. זוהי שעתם היפה של המותגים המקומיים לבלוט. עיתונאים רבים בוחרים לתת דגש לחיזוק מותגים, חברות ועסקים מקומיים, שנפגעו בתקופת הקורונה. ידיעות אחרונות מקדישים מידי יום מדור קבוע בעיתון היומי המוקדש לעסקים ישראלים בתוצרת כחול לבן. הנה למשל, חברת תבליני פרג, בכתבה שהתפרסמה במדור לעסקים הקטנים בידיעות אחרונות של יום שישי.


חזרה לשגרה בחדשות השבת של 12

גם רצועות החדשות והאקטואליה בערוצי הטלוויזיה מתחילים לחזור לשגרה. אפשר לראות יותר ויותר כתבות צבע ומגזין, ממש כמו בעידן לפני פרוץ הקורונה לחיינו. הקורונה עוד ברקע, לא נראה שתיעלם בקרוב, ועדיין הרבה מן הכתבות הן אודות הקורונה. יחד עם זאת, העיתונאים מחפשים זוויות נוספות וחדשות לסיקור הקורונה, זוויות קלילות יותר וגם כתבות שלא מסקרות את הקורונה. חדשות השבת עם "דנה וייס" סיקרו כיצד תיראה תקופת הפוסט קורונה בעולם הדיאטות והירידה במשקל, בכתבה השתתפנו עם חברת "שומרי משקל", שהמשיכו ללוות מרחוק את הלקוחות בזמן הקורונה ושילבו מפגשי זום דיגיטליים וליווי של מנחות הקבוצות מרחוק. צפו בכתבה.




bottom of page