top of page
1november-logo1.png

 המדריך לשיווק באמצעות משפיענים -במתנה! 

עם סדר יום חדשותי שמתחלף כל כך מהר, קשה מאד למשוך את תשומת לב הקהל.

הרשתות החברתיות מוצפות בתוכן, וכולנו כבר נמצאים שם.
בגלל ההצפה, כולנו נדרשים כל הזמן לדייק את שיטות השיווק שלנו,

במצב כזה של הצפת מידע, אנחנו לא מרגישים מיוחדים,
ולכן לפעמים נמנעים מלשווק את עצמנו או את המוצרים שלנו.

Freelancer

הרבה מותגים ועסקים משתמשים היום בשיווק באמצעות משפיענים ברשתות החברתיות כדי לבלוט בתוך בליל האינפורמציה וגילו שיטה אפקטיבית להתחבר לקהל שלהם בדרך טבעית ואותנטית יותר.  

אם אתם מעוניינים לעבוד עם משפיענים ולשווק את המוצר או השירות שלכם באמצעות משפיענים

 הכנתי במיוחד עבורכם מדריך מקיף ורחב כיצד לעבוד עם   משפיענים, שלב אחר שלב. 

Sign me up!

לקבלת המדריך במתנה מלאו את הפרטים
ותועברו מיד לדף להורדת המדריך

DSC_06441.jpg

נעים מאד
אני עירית מירון
מנכ"לית חברת נובמבר יחסי ציבור

התחלתי את דרכי המקצועית בעיתון מעריב לפני עשור.

לאחר מכן עבדתי במשרד יחסי ציבור, שם התאהבתי במקצוע,
וב-8 השנים האחרונות אני מנהלת משרד יחסי ציבור המתמחה
בקידום מותגים וחברות בתחום הלייפסטייל.
משרדי יחסי ציבר אמונים על הליווי והייעוץ התקשורתי של לקוחותיהם.

והיום, משרדים רבים מנהלים שירותי קשרי משפיעים ומוציאים אותו לפועל.

לעבוד עם משפיענים זו תורה שלמה, המדיה הזו מזמן כבר הפכה לחלק משמעותי ממערך שיווק של מותגים ועסקים. לפני כל קמפיין יש חשיבה מחודשת ומדויקת בה מחליטים מה נרצה לקבל מהקמפיין וכמה אנחנו מוכנים להשקיע ומה נרצה לקבל בתמורה.

במדריך שהכנתי תוכלו לקבל את הידע והכלים בניהול קמפיין משפיענים.

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram

© כל הזכויות שמורות לנובמבר יחסי ציבור   |   עיצוב ובנייה: הרמוניה דיגיטלית לעסקים

bottom of page