top of page

בלוג


יחסי ציבור לעמותות - לא מותרות, אלא חמצן לפעילות
עמותות רבות היום פועלות עם תקציבים מוגבלים, כאשר התחרות על תשומת הלב הציבורית והמשאבים היא גבוה. יחסי ציבור הוא אינם בגדר פרסום יקר, בהשוואה לאפיקי פרסום מקבילים, והם יוצרים אמון, אמינות ושינוי תודעתי דרך גורם שלישי של כלי התקשורת. לכן, הרבה פעמים יחסי ציבור הם המפתח לגיוס תרומות, הגברת המודעות והשפעה חברתית אמיתית. יחסי ציבור מקצועי הוא כלי הכרחי להשגרת המטרות החברתיות של העמותה. שלוש אפיקים מרכזיים שיחסי ציבור תורמים לעמותות: גיוס משאבים ותרומות: אמון מוביל לתרומה - חשיפה


קמפיינים - יח"צ ומשפיענים
קמפיין מגה ספורט X יוגב מלכה יוגב מלכה מככב בקמפיין של רשת מגה ספורט יוגב מלכה מככב בקמפיין לרשת מגה ספורט רשת מגה ספורט השיקה את נעלי...


משפיענים בעידן AI
עתיד שיווק המשפיענים בעידן ה - AI הזדמנויות, אתגרים ומה שביניהם תמונה זו נוצרה ב-AI אחת השאלות ששואלים אותי הכי הרבה לאחרונה, לאן כל...


הפכו את עסק התיירות ליעד מבוקש - באמצעות יחסי ציבור
בעולם התיירות התחרותי, חשיפה חיובית בכלי התקשורת היא לא רק בונוס – היא נכס אסטרטגי חיוני. כתבות בעיתונות, באתרי חדשות, במגזינים ובתוכניות...


ניוזלטר פסח: AI PR וכתבות RTM
ניוזלטר אביב: הפעם בניוזלטר הכלים שלי ב-AI, עוד קצת נתוני מדידות של כתבות בתקשורת, יוזמה חדשה פרו בונו של המשרד וקצת מהפעילות שלנו בשטח...
bottom of page


