top of page
1november-logo1.png
האריה השואג 2019.jpg

המדריך לשיווק
באמצעות כתבות
יחסי ציבור

מה זה בכלל כתבות יחסי ציבור?

מדובר בכתבות תוכן שעולות בכלי התקשורת המרכזיים בישראל במדורים השונים.

עבור כתבות יח"צ לא הועבר תשלום למערכות התקשורת,
והכתבות התפרסמו תודות לערך ולתוכן שבעל החברה, העסק או המותג,
העביר לעיתונאי של כלי התקשורת שסינן, בחר, ערך וכתב והחליט לפרסם את הכתבה.

 

בשנים האחרונות התחזק מאד מעמדן של כתבות אלה בכלי התקשורת, ככל שעסקים וחברות הבינו שכדי להגיע לחשיפה ולקהל רחב עליהם למתג את עצמם כמומחים בתחומם.

דרך כתבה אחת בכלי תקשורת מרכזית ניתן להגיע לקהל גדול מאד, בלי קשר לכמות העוקבים שיש למותג ברשתות החברתיות, וזאת על בסיס הערך והתוכן שבעל המותג מביא לכתבה.
כך למשל כתבה אחת באתרים כמו מאקו או YNET יכולה להגיע לחשיפה של מאות אלפי אנשים, זהו היקף החשיפה של כמות פוסטים וסטוריז שהמותג יפרסם במשך כל חייו ברשתות החברתיות. 

DSC_9871.JPG

כתבות בכלי התקשורת לא רק מאפשרות לבעלי עסקים להגיע לחשיפה מאד גדולה,
אלא גם חשיפה איכותית. זה לא רק הכמות אלא גם האיכות.
כשבעל עסק מופיע בכתבת תוכן בעיתון, אתר חדשותי או תכנית טלוויזיה בערוץ מרכזי,
זה אומר שהוא עבר חסמי סינון רבים.
ולכן כשגוף חיצוני נחשב, מוכר וגדול מסקר את בעל העסק בכתבה

זה אומר שהוא מאשר אותו כמומחה בתחומו, ומאשרר את התוכן שלו.
כל אחד יכול להופיע באינסטגרם או בטיקטוק, אבל לא כל אחד יכול להתראיין בתוכנית בוקר.

 אז למה לי להשקיע ביחסי ציבור? 

חשיפה

של העסק, החברה או המותג לקהל חדש, רחב וגדול

מיתוג

מיתוג העסק
כמומחה בתחומו

אמינות

חיבור אותנטי – יצירת תוכן שהוא מקורי שלכם

מכירות

יותר חשיפה לקהלים חדשים – יותר לקוחות

Sign me up!

ארזתי את הידע והשיטה של יחסי הציבור

והכנתי מדריך לשיווק העסק באמצעות כתבות יחסי ציבור.

אתם תצאו עם הידע והכלים המדויקים

איך לנהל ולהוציא לפועל קמפיין יח"צ, איכותי ומדויק לכם, מההתחלה ועד הסוף. 

 מלאו את הפרטים בטופס הבא 
ותועברו להורדת המדריך במתנה 

טיפ קטן לסיום

אחרי שהכתבות התפרסמו, אפשר ומומלץ להמשיך להשתמש בהן!

שלבו את הכתבות בתוכן שלכם בסושיאל – ברשתות החברתיות, בניוזלטר, באתר, בקידום האורגני ובקידום הממומן.

וכך תחזקו את המיתוג שלכם בקהילה שלכם, שאוהבת אתכם ועוקבת אחריכם ואחרי התוכן שלכם.

גם גוגל אורגני מאד אוהב כתבות באתרים גדולים, ולכן כתבה עליכם שהתפרסמה באתר תקשורתי גדול, תמיד תעלה בתוצאות הראשונות בחיפוש אחר המותג שלכם.

התחלתי את דרכי המקצועית בעיתון מעריב לפני 15 שנה.

לאחר מכן עבדתי במשרד יחסי ציבור, שם התאהבתי במקצוע,

וב-10 השנים האחרונות אני מנהלת משרד יחסי ציבור המתמחה

בקידום מותגים, חברות, עסקים, ארגונים ועמותות במגוון תחומים.

 

משרדי יחסי ציבור אמונים על הליווי והייעוץ התקשורתי של לקוחותיהם.

אני עובדת מול תקשורת ארצית ותקשורת עכשווית דיגיטלית בישראל. לפני כל קמפיין יחסי ציבור ישנה חשיבה ואסטרטגיה מדויקת לפיה נפעל ואותה נוציא לפועל.

iritHP.jpg

נעים מאד
אני עירית מירון
מנכ"לית חברת נובמבר יחסי ציבור

© כל הזכויות שמורות לנובמבר יחסי ציבור   |   עיצוב ובנייה: הרמוניה דיגיטלית לעסקים

bottom of page