top of page

אמנת השירות של נובמבר יחסי ציבור


נובמבר יחסי ציבור קם בשנת 2012 מתוך אהבה גדולה לתחום יחסי הציבור בניהולה של עירית מירון. משרדינו מתמחה בתחום הלייפסטייל בדגש על צרכנות, צרכנות ילדים, אופנה, טיפוח ועיצוב וגאות לייצג מותגים מובילים ומוכרים בתחום.


עירית מירון גרון


עוסקת ביחסי ציבור ותקשורת בעשר השנים האחרונות. החלה את דרכה המקצועית כעיתונאית בעיתון "מעריב" וכיועצת תקשורת במשרדי יחסי ציבור בתחום הלייפסטייל. בעלת תואר BA בקולנוע ואמנות מטעם אוניברסיטת תל-אביב, בעלת תעודה בעיתונאות ותקשורת מטעם בית הספר "כותרת" באוניברסיטת תל-אביב.




המוצרים שלנו


יחסי ציבור


הקשרים הרבים שיש לנו בתקשורת נובעים מהניסיון הרב שיש לנו בתקשורת הן מהצד העיתונאי והן מהצד של יחסי הציבור.


היתרון הוא שעירית היא עיתונאית לשעבר: אני יודעת למצוא בתוך העסק את התכנים האיכותיים הקיימים בו התואמים את הערכים אותם אני מעוניינת לקדם לקהל ומסוגלת להפיח בהם רוח תקשורתית.


בתחילת העבודה עם הלקוח אנו יוזמות תחקיר שבאמצעותו אנו לומדות את בית העסק, מטרותיו, נקודות החוזקה והחולשה שלו, יתרונותיו, מתחריו ועוד. אנו בונות אסטרטגית יחסי ציבור התואמת את האסרטגיה השיווקית של העסק ולאחר מכן, אנו סוללות את הדרך לייצור תכנים איכותיים ומגוונים שישרתו אותנו.


היצירתיות, העקביות, הדבקות במטרה ומערכת הקשרים שלנו מאפשרים לנו ליצור חשיפה איכותית של בית העסק או השירות וכן אפשרות ליצור חשיפה חוזרת ונשנית שהיא הערובה להצלחתם של יחסי הציבור.



שיתופי פעולה


אנו יוצרות יש מאין אירועים מחוללי תקשורת כחלק ממערך יחסי הציבור עבור לקוחותינו:


  1. הזמנת מפורסמים לאירועים

  2. שיתופי פעולה עסקיים עם גופים מסחריים וציבוריים לטובת פעולות שיווק ויחסי ציבור.

  3. הפקת אירועי תוכן

  4. שיתופי פעולה עם גופי תקשורת: הפקות אופנה.

  5. הפקת מסיבות עיתונאים



דיגיטל: סושיאל מדיה ושיווק בתוכן


כל עולם הדיגיטל נע בכיוון של יצירת תוכן, אנו תורמות ליצירת התוכן על מנת להתאימו לאופי השיווקי של החברה, לערכיו, ולקדמו באמצעות פתרונות חדשניים הקיימים היום. כמו כן, שיתוף פעולה עם חברות דיגיטל מובילות לכדי קידום עסקי בפייסבוק או באינסטגרם. משרדנו מקיים מחלקת סושיאל מדיה, שיתוף פעולה עם משרדי פרסום ושיווק בתוכן בעולם הדיגיטל, המתמחות בתחומי הלייף סטייל ברשתות החברתיות, המנהלות את העמוד שלך בכל רגע נתון, בעת קמפיין ממומן או משבר מקוון.


אמנת שרות


היתרון העיקרי שלנו הוא השירות, וכן, אנו נהנות לספק אותו. אנו מאמינות כי לכל עסק יש צורך ביחסי ציבור פנימיים, In House, מחלקה ששומרת על האינטרסים של העסק מבפנים, בדיוק בשביל זה אנו כאן, פועלות בהתאם לדרישות של הלקוח. ישנם מספר ערכים המובילים אותנו בכל עת:


  1. חלק ממערך השיווק – אנו משתתפות בישיבות שיווק, פרסום וסושיאל, זאת על מנת להבין ולהכיר את כל האגפים, לבנות יחדיו תכנית יחסי ציבור התואמת את המהלכים השיווקיים של העסק.

  2. חלק מהצוות – בכך אנו תורמות למערך הכולל של מקום העבודה גם מעבר לעבודת יחסי הציבור השוטפת.

  3. שירות מצוין – כל לקוח במשרד הוא יחיד ומועדף. הטלפון שלנו הוא גם שירות הלקוחות עבור הלקוח בכל שעה ולכל בקשה.

  4. מילת מפתח "כן" – בחרנו להוציא את המילים "לא" ו"אי-אפשר" מהמילון שלנו. למה? כי כל דבר שהלקוח שואף אליו ורוצה שיקרה אנחנו כאן על מנת למצוא דרך לממש זאת וליצור ממנו כתבה או אייטם במדיה עבור הלקוח.

  5. 24/7 זו לא סיסמא – הזמינות שלנו מוכחת, לקוחותינו יעידו כי כאשר מצטלמים לתכנית טלויזיה בשעות הקטנות של הבוקר אנו מתייצבות עם קפה ואין אירוע שאליו אנו לא מגיעות.

  6. מחויבות ולויאליות – אנו מחויבות לעסק של הלקוח כמו היה שלנו ומחויבות מתוך יושרה פנימית להימנע מניגוד אינטרסים עסקי ללקוחותינו.

bottom of page