top of page

זכינו בפרס האריה השואג למצויינות בתקשורת ויחסי ציבור



בטקס מיוחד שנערך על ידי האיגוד הישראלי לדוברות ויחסי ציבור משרדנו זכה בפרס האריה השואג למצויינות בתקשורת ויחסי ציבור לשנת 2019, מקום ראשון בקטגוריית קמעונאות – השקת מוצר חדש של מותג כלי הבית האהוב והאיכותי קורנינג, לשקל בית מותגים. התחרות נועדה לעידוד מצוינות בתחום יחסי הציבור והדוברות בקרב כלל העוסקים בענף ולתת ביטוי למעמדו החשוב והנכבד של ענף יחסי הציבור, התופס מקום מרכזי בחשיבה האסטרטגית השיווקית של כל ארגון ציבורי וחברה עסקית.


הפרמטרים להצלחה בעבודת יחסי ציבור היא היכולת להביא את הלקוחות לחשיפה מקסימלית, לייצר באז, לעורר עניין, להשפיע ולהטביע חותם, כאשר תכנון וחשיבה אסטרטגית, עבודה טובה ממוקדת ואיכותית מניבה הישגים משמעותיים. הפרס היוקרתי ניתן למשרדנו על מצוינות בפעילות יחסי הציבור והדוברות בתחום המומחיות שלנו, שאהוב עלינו ביותר – קמעונאות והשקת מוצר חדש. הפרויקט הייחודי עבורו זכינו בפרס "האריה השואג 2019" הוא עבור קמפיין השקת סדרת סירי זכוכית חדשה של המותג קורנינג, לחברת שקל בית מותגים. במיוחד לכבוד הזכייה שלנו, אנחנו משתפות אתכם עם קצת נתונים של מאחורי הקלעים והסיבות שבעקבותיהן הוחלט להעניק לנו את הזכייה.





הקמפיין


לקראת חג הפסח חברה שקל בית מותגים יצאה במבצע שנתי ארצי לקידום מותג כלי הבית קורנינג עם סדרת סירי זכוכית חדשה VISIONS DIAMOND, במטרה למכור את כל מלאי הסירים של הסדרה החדשה. בשנה הקודמת להשקת קמפיין המבצע, השקנו במסגרת פעילות יחסי הציבור סדרת סירי זכוכית של קורנינג מדגם VISIONS בכלי תקשורת מרכזיים. המדיה הייתה מלאה בכתבות על הסירים, הסירים השתתפו בסרטוני "טייסטי" של חברות אחרות שביקשו להשתמש בהם לטובת תכנים שלהן ברשתות החברתיות.


הסיבה העיקרית לאהדה הגדולה לסירי הזכוכית הייתה המגמה של טרנד הבריאות – אנשים רוצים לבשל בריא יותר, מאסו בסירים ה"רגילים" עם הציפוי וסירי הנירוסטה ורוצים לחדש ולעבור לדבר הגדול הבא – סירי זכוכית!


מטרות ויעדים


השקת סדרת סירי זכוכית חדשה של המותג האמריקאי קורנינג וקידומם באמצעות מבצע ארצי שנתי של 50% הנחה על כל הסירים בסדרה החדשה בלבד. חשיפה רחבה ואיכותית ככל שניתן של הסירים החדשים כדי לסייע במכירות, כאשר מטרת העל הינה לסיים את מלאי סדרת סירי הזכוכית החדשה. יעדי התוכנית וקריטריונים להצלחה:

  • חשיפה מרבית ואיכותנית בכלי תקשורת מרכזיים באמצעות משלוח של מוצרים בלבד.

  • השתלבות במדורים הידועים ככאלה המניעים למכירות.

  • תמיכה למבצע מכירות ארצי כאשר מטרת העל היא מטרה כמותית של סיום מלאי הסירים.

קהלי יעד – מעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה, קהל דתי, חובבי גאדגטים וחובבי בישול בריא ואוהבי ההום סטיילינג ואורח חיים בריא.


אסטרטגיה תקשורתית


חשיפה רחבה ואיכותית לפי המדורים הבאים: הצרכנות, עיצוב, בריאות וגאדג'ט - באמצעות הפצה של הסירים לעיתונאים והחדרת מסרים חדשים של המוצר כאשר ההתמקדות היא על חדשנות המוצר וערכיו. בנוסף, שיתופי פעולה רחב עם מובילי דיעה קולינריים כדי להגיע למדורים חדשים ולהשתלב בהפקות אוכל, במדורי המזון והקולינריה, פינות אוכל אירוח בתוכניות בוקר ולייפסטייל.

האתגר: למרות ההנחה הגדולה עדיין מדובר בסדרת סירים יקרה, בנוסף בחודשים הקודמים להשקת הקמפיין כבר הופצו סדרת סירי זכוכית מדגם אחר, והיה חשש שכלי התקשורת לא ירצו לפרסם שוב את סדרת הסירים החדשה.


לבצע חינוך שוק ב- 3 שניות. הדרך: להראות את סירי הזכוכית בפעולה. על כן היה חשוב לקדם אייטמים בתוכניות בישול הממחישים זאת וצילום הפקות אוכל מיוחדות המציגות זאת.


הגדלה והרחבת כלי התקשורת ודיוק העברת מסרים – באמצעות שת"פ עם אושיות אוכל במינימום השקעה כספית לטובת פרסומים במדורי קולינריה והפקות אוכל באמצעות מתכונים ותמונות וכן באמצעות אירוח של אושיות הקולינריה בתוכניות לייפסטייל בפינות האוכל.


הקפדה על מסרים וההבדל בין 2 סדרות הסירים, החדשנות של הסדרה החדשה לעומת הקודמת וקידום המבצע על מנת להשתלבות בכל מדורי הצרכנות, בריאות, גאדג'טים, העיצוב והמבצעים הגדולים.


ביצוע


הפצת כמות גדולה של הסירים החדשים לעיתונאי צרכנות וגאדג'טים בכירים באתרי אינטרנט, עיתונות מודפסת ותוכניות טלוויזיה, ויצירת שיתוף פעולה רחב היקף עם זוכי מאסטר שף.


יצרנו שיתוף פעולה עם אושיות קולינריה יוצאי התוכנית מאסטר שף - שף מסימיליאנו וסטייליסטית המזון פאולין שובל לטובת צילומי הפקות אוכל הממחישים ומציגים את הייחודיות בשימוש עם סירי הזכוכית של קורנינג.


ימי הצילומים הניבו פרסום של כתבות רבות. במסגרת שיתוף הפעולה פאולין ומסימיליאנו התארחו בתוכניות טלוויזיה והציגו מתכונים מיוחדים בשימוש בסירים והמחישו והסבירו את הייחודיות והחדשנות של הסירים. חשיפה של הסירים ברשתות חברתיות של אושיות הקולינריה כמו פאולין שובל, מסימיליאנו ועוד.


הפצה רחבה ומאסיבית למדורי הצרכנות, העיצוב, הבריאות והגאדג'טים – כאשר לכל עיתונאי הותאם התוכן הרלוונטי על הסיר בהתאם לאופי הסיקור שלו, ולכן הייתה היענות רחבה וגדולה והיו מספר רחב של אייטמים וכתבות שפורסמו.


חשיפה למגזר דתי חרדי – קהל יעד טבעי של המותג, חיזוק ושימור על ידי כניסה והשתלבות בעיתונות מגזרית.


תוצאות


דניאל אשכנזי, מנהלת שיווק, חברת שקל בית מותגים: "הקמפיין היה הצלחה גדולה! כל הארץ נשטפה בקידומי המבצע. החדרנו מוצר חדש לשוק שלא היה בתודעה עד אותו הרגע. אנשים לא הבינו איך סיר זכוכית שקוף יכול להיות על אש ישירה ולא להתפוצץ. עברנו תהליך של חינוך שוק ושינוי תפיסתי לגבי מה הם הסירים ואיך הם יכולים לשמש אותם: גם לבישול, גם להגשה ולאחר מכן אפילו לאחסון. המהלך הצליח! השקענו בפרסום 360: טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל, BTL ברצפת המכירה, מדן ועד אילת. מערך היח"צ תמך בכל הקמפיין עם מהלכים המעבירים את המסרים".


התוצאה במדד יחסי ציבור: למעלה מ-50 אייטמים איכותיים במדיה מרכזית, ארצית ומגזרית.

התוצאה במדדי רצפת המכירה: בתוך שנה מלאי סדרת הסירים הסתיים.





bottom of page