התאהבתי ביחסי ציבור כשלמדתי עיתונאות והחלום היה אז להיות עיתונאית. למדתי קורס דוברות והבנתי תוך כדי הקורס בכוח שנמצא בידיים של דובר / יועץ תקשורת / יחסי ציבור. היכולת להשפיע על המון אנשים. זו ממש אמנות. מאז הגשמתי את החלום הראשון והפכתי לעיתונאית, אחר כך הלכתי לעבוד במה שהתאהבתי בו בזמן לימודים – יחסי ציבור.
אחר כך, תוך כדי העבודה, ראיתי איך עולם המשפיענים משנה את צורתו, ואת ההשפעה הרבה שאפשר לייצר דרך פלטפורמה חדשה שאז רק נוצרה – שיווק משפיענים ברשתות. גם כאן, היכולת להגיע להרבה אנשים, ולהשפיע, קסמה לי, כמובן.
היום כשאני משלבת את 2 הכלים האלה יחד לשיווק לקוחות המשרד שלי, אני נדהמת כל פעם מחדש, שזה פשוט עובד. היכולת להגיע להמון אנשים, בכלים יצירתיים, בלתי נגמרים, עם המון מחשבה מאחור – הביאה אותי למסקנה הברורה, השילוב של 2 הכלים האלה יחד מייצרים איפמקט עוד יותר חזק של חשיפה והשפעה.
הפעם אני מצרפת דוגמאות מתוך העבודה שלי בחודשים האחרונים, לשלושה לקוחות אהובים וותיקים של המשרד בעולם הצרכנות, כתבות יחסי ציבור ופעילות משפיענים עבורם.
מוזמנים להגיד לי מה חשבתם על הקמפיינים, אשמח לשמוע!
עירית
פוקסמיינד – חברת משחקי חשיבה
כתבות עם סקירות של המשחקים בכלי תקשורת מרכזיים המסקרים צרכנות למשפחה וילדים:
פעילות משפיעניות שקיבלו את המשחקים והציגו כיצד הן משחקות במשחקים עם ילדיהן:
רשת Bגוד - אופנה לכל המשפחה
מותג הטיפוח Jelixir
Comments