top of page

על השילוב של יח"צ, משפיענים ומה שביניהם



יחסי ציבור ומשפיענים כאפיקי שיווק לחברות ומותגים זה כבר עניין שכיח, כל מותג שיש לו תקציב ידאג לנהל קמפיין משפיענים ויחסי ציבור בהיקפים כאלו ואחרים.


אז החלטתם ללכת על מהלך של משפיענים מוכרים יותר, שמוגדרים כבר סלבס, כותבים עליהם במדורי הרכילות והם מייצרים עניין סביבם מעבר למשפיענים אנונימיים. כדי להתחבר לדמות ולערכים שהם מייצגים, להגיע לקהל גדול יותר, לדבר עם הקהל שלכם ברשתות החברתיות ולספר לו מה חדש אצלכם דרכם ולייצר באז ועניין סביב המותג או החברה.


אם כבר הלכתם על מהלך משפיענים מוכרים, תדאגו לשלב בתוך המשוואה את כתבות יחסי הציבור - כך שהחשיפה והעניין סביב המהלך, גדול הרבה יותר, ובהתאמה גם הערך של המותג שלכם עולה.


תבחרו שגריר טוב למותג התואם את כל הפרמטרים: תואם את הערכים של המותג, הגעה לקהל גדול וחדש, יודע לייצר מכירות, בעל עניין וערך תקשורתי - והתוצאות ידברו בעד עצמן.


בחודשים האחרונים ניהלנו את מערך השגרירות של מותג הטיפוח לשיער אמיקה, כאשר האסטרטגיה הייתה ברורה, להתחבר לשגרירות מוכרות הן ברשתות החברתיות והן בתקשורת, כדי לייצר חשיפה ואהדה למותג, ולהעלות את ערכו בעיני הקהילה שלו.


מידי חודש השגרירות מפרסמות תכנים בעמוד האינסטגרם שלהן; רילס, סטוריז ופוסטים. במסגרת החוזים, השגרירות משתתפות גם בכתבות יחסי ציבור לקידום המותג. בסוף שבוע האחרון התפרסמה כתבה ב-7 לילות עם דנה זרמון, ובקרוב תתפרסם כתבה עם שי מיקה באתר חדשות ארצי גדול. הנה טעימה מתוך העבודה שעשינו:



דנה זרמון















שי מיקה




















נועם קליינשטיין









לקבלת הצעת מחיר לפעילות יחסי ציבור ומשפיענים

במייל

באינסטגרם








Comments


bottom of page