top of page

משפיענים - UGC - יוצרי תוכן




המותגים מעבירים את מאמצי השיווק לקהילה 


מותגים רבים היום מחפשים תוכן אותנטי דרכו יוכלו לדבר אל הקהל שלהם, לספר את הסיפור של המותג ולהגיע דרך הקהילה שלהם לקהלים חדשים.

 

בשנת 2024 המגמה הברורה היא הצורך בבידול של מותגים בתוך מציאות מדומה ומוגברת. וכך עלה הצורך בשיווק של מותגים דרך הקהל שכבר מכיר אותם. הנסיינים הם הקהילה הקיימת של המותג ולכן הם מחוברים לערכים של המותג, הם יוצרי התוכן האותנטי ודרכם אפשר לייצר את החיבורים לקהלים חדשים וכך לנסיינים נוספים חדשים.

 

מדובר באנשים אמיתיים כמוני כמוך.


זו ממש לא גישה חדשה, אבל המוטיבציה שונה בשנת 2024.


שיווק ומדיה בתשלום הפכו להיות מאד יקרים, היום קשה לחברות להצדיק את התשלום גם למשפיענים ברשתות החברתיות, גם להפעלת קמפיינים PPC בגוגל וטקטיקות שיווק נוספות. אפשר ומומלץ להשתמש במה שכבר קיים. אפשר לתמרץ את העובדים, הלקוחות והקהילה שלכם לקדם את המוצרים והשירותים של המותג.

 

הסיפור הכי אותנטי ומושך לרוב מגיע מהלקוחות בשטח, שמוסיפים שכבות של אמון ואותנטיות. הגישה הזו תקפה כמובן רק ללקוחות שזוכים ליחס הוגן ומתוגמל ולכן הם מתרגשים לתרום מעצמם. מלבד הלקוחות, יש גם את הקהילה שעוקבת אחרי המותג: לקוחות פוטנציאליים ולקוחות עבר שעתידים לחזור. אנשים שכבר מחוברים לתכנים שלכם, יפיצו אותם הלאה לחברים שלהם, וכך תגיעו לקהלים נוספים.

 

ואיך מגיעים לקהילה גדולה? אחד אחד.




המדריך לתוכן אותנטי


 

מה זה UGC? בתרגום חופשי, תוכן שנוצר על ידי משתמשים - USER GENERATED CONTENT.

מדובר בפעילות אורגנית ואפקטיבית להגיע לקהלים חדשים, לייצר אותנטיות, להניע לחיבור למותג שלכם ואז למכירות. תנו ללקוחות/לנסיינים שלכם לדבר במקומכם.


מותגים רבים היום מחפשים אחר תוכן אותנטי דרכו יוכלו לדבר לקהל שלהם, להעביר תוכן ומסרים, לספר את הסיפור, ולהגיע כך גם לקהלים חדשים. חיבור בין עסקים לבין אנשים רגילים ואמיתיים: הנסיינים מקבלים מהחברות מוצרים ו/או שירותים ובתמורה הם מספקים תוכן אותנטי ומקורי, מאושר לשימוש וזכויות יוצרים עבורך מערך השיווק של המותגים.


זה התחיל במפורסמים, עבר לכוכבי רשת, אחר כך למשפיעני רשת, ואז למיקרו וננו משפיענים.. אבל האמת היא שהקהל היום מחפש לקבל את התוכן שהוא צורך ברשתות החברתיות בצורה הכי אותנטית, פשוטה ושקופה, ולכך הנסיינים נותנים את המענה.


איתם אפשר להגדיל את הקהילה הקיימת או לייצר אחת מאפס, ליצור סקרים ולקבל חוות דעת מהקהל, איסוף מידע, יצירת תוכן אותנטי, ביתי ומגוון לנכסים הדיגיטליים, ביקורות ודירוג נכסים דיגיטליים, מעורבות חברתית למותג ועוד.  


 

אז איך תעשו את זה נכון?  

 

הנה כמה קווים כלליים לקחת בחשבון:


  1. תדאגו שהתוכן שמיוצר על ידי נסיינים - לקוחות מרוצים - הוא חוות דעת אמיתית.

  2. תדאגו לאישור שימוש תוצרים למערך השיווק משוחרר זכויות יוצרים.

  3. תדאגו לעלות את התוכן אצל הנסיינים וגם אצלכם, ברשתות החברתיות ובמעמדי מכירה עם קרדיט והפנייה לאנשים האמיתיים.

  4. תדאגו להשתמש בוידאו ולתת עדות אישית, אנבוקסינג, הדרכות.

  5. בחרו את הנסיינים בקפידה התאימו את המוצרים והשירות שלכם עבורם.

  6. העבירו בריף מסרים עם דוגמאות ורפרנסים להשראות.

  7. תדאגו לבצע הדרכות נסיינים – הנחיות שימוש ופעילות, מעקב שימוש ועמידה בהנחיות. 

  8. תחמו בלו"ז ברור התואם את המערך השיווקי הכולל של המותג.


לעוד פרטים בנושא מוזמנים לפנות לשיחת ייעוץ והדרכה.


בהצלחה!







  

bottom of page