top of page

תקשורת בזמן קורונה


הרבה נכתב ונאמר על המעבר של כולנו להתנהלות שוטפת בדיגיטל, ולא רק ברמה הפנים ארגונית. גם כלי התקשורת משנים את התנהלותם כל הזמן, ובעיקר מרחיבים ומעמיקים את הפעילות בדיגיטל. רוב גופי המדיה משקיעים היום הרבה יותר בנכסים הדיגיטליים שלהם – והדבר בא לידי ביטוי בהגדלת התוכן ושיתופי הפעולה באתרי האינטרנט ובעמודי האינסטגרם והפייסבוק שלהם, כאשר הצפי הוא שהתוכן הדיגיטלי של גופי התקשורת רק ילך ויגדל. והיכן שהקהל נמצא וצורך תוכן, שם גם אנחנו נרצה להיות.


מה היה אצלנו בשבועות האחרונים?






ספר המתכונים חדש


השקנו ספר מתכונים חדש מבית ערוץ FOODY בשיתוף חברת שקל בית מותגים. ספר המתכונים מרכז את מתכוני הבלוגרים הטובים בארץ בספר אחד, כשכל אחד מהם מתמחה בסגנון אחר ומביא את עולמי הפרטי והמשפחתי. כתבות אודות הספר ואודות המתכונים התפרסמו בפלטפורמות רבות ומרכזיות החל במגזין לאישה, אתר YNET, אתר וואלה, מוסף שבעה ימים בידיעות אחרונות ועוד.



שירלי בוגנים ממליצה


שירלי בוגנים ממליצה על הצלחות של קורל מבית קורנינג בעמוד האינסטגרם שלה. אנו ממשיכות לייצר שיתופי פעולה באינסטגרם, השיתוף פעולה האחרון והמוצלח היה עם שירלי בוגנים, ובקרוב יעלו שיתופי פעולה נוספים עם משפיענים. מוזמנים לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם שלנו ולהישאר מעודכנים:



התחדשנו בלקוח חדש


אננדה קוסמטיקה – נעים להכיר


את הזמן, המרץ והלב משקיעה חברת אננדה קוסמטיקה במציאת חומרי הגלם הטבעיים הטובים בעולם המהווים "סופר פוד" לעור, תוך שמירה על תכונות המרפא והטיפוח שלהם. במוצרים של החברה, התגלית הגדולה בעולם למוצרי אנטי אייג'ינג: תמצית אגוז גרנובל, הגדל במורד האלפים הצרפתיים וניזון ממי שלגים טהורים. מיצוי החומרים מבוסס על פיתוח רב שנים ונרשם כפטנט מדעי. אננדה קוסמטיקה עומדת בסטנדרט גבוה של התקן האירופאי BDIH למוצרים טבעיים ומבטיחה חוויה טבעית עבור כל מוצר. מוזמנים להציץ בעמוד האינסטגרם של החברה.


bottom of page