top of page

ניוזלטר אביב: הפעם בניוזלטר הכלים שלי ב-AI, עוד קצת נתוני מדידות של כתבות בתקשורת, יוזמה חדשה פרו בונו של המשרד וקצת מהפעילות שלנו בשטח מהחודש האחרון. ולמרות הכל והמצב הלא פשוט - חג פסח שמח!


ree


מדידות מדידות מדידות


בניוזלטר האחרון הרחבתי הרבה על מדידות כלי יחסי הציבור. ומאז נוסף אצלי במשרד עוד חידוש. חברת יפעת אינפור המנטרת עבור לקוחות המשרד שלי את האייטמים והכתבות שמתפרסמים בכלי התקשורת שידרגה את המערכת אליה אני מנויה, במערכת החדשה אני מקבלת עבור כל כתבה שמתפרסמת גם את שווי הערך הכספי שיפעת נתנו לכתבה (בהתאם לקריטריונים – חשיפה, מיקום וגודל הכתבה בכלי התקשורת, בולטות המותג, שווי ערך של פרסום זהה בשווי פרסום/תוכן שווקי).


הכלי החדש שיפעת מספקת עוזר לדייק ומשקף היכן כדאי להשקיע את המשאבים שלנו בקידום כתבות של לקוחות לכלי התקשורת. למשל, כתבה באתר קטן שמסתכמת בשווי ערך של 500 ₪ לעומת כתבה אחרת באתר מרכזי ששווי הערך של כתבה שם מתחיל ב-10 אלף ₪ ויכול להגיע גם קרוב ל-200 אלף ₪, ברור איפה כדאי לי להשקיע יותר!


אז תודות למערכת יפעת יש לנו עוד נתונים שעוזרים לי ולצוות המשרד איפה להשקיע את העבודה שלנו מול עיתונאים בכלי התקשורת. ועוד כולנו מעניין לדעת כמה שווה כתבת תוכן כזו או אחרת, אז הנה קצת נתונים עדכניים מהחודש האחרון: כתבת מגזין בעיתון טבע והדברים בה הלקוח קיבל בולטות גדולה על גבי 4 עמודים שווה 7,900 ₪, כתבה בידיעות תקשורת מקומי 7,800 ₪, כתבת רוחב בישראל היום 14,800 ₪, כתבת רוחב מוסף זמנים + ידיעות אחרונות 93,000 ₪, כתבה באתר YNET 766,000 ₪!  זו הסיבה שאני כל כך אוהבת ומאמינה בכלי יחסי ציבור! זו הייתה ונשארה אחת ההוצאות הכי משתלמות בכלים השיווקיים של כל עסק!



ree


הכלים שלי ב- AI


אחד הטרנדים הלוהטים שכבר מזמן נכנסו והפכו לשגרת חיינו – איך לא, ה-AI. אני תמיד הייתי EARLY ADAPTER, אוהבת מאד דברים חדשים, בעיקר כשהם יכולים לעזור לי מאד בעבודה השוטפת, מתנסה ובודקת. לפעמים זה עובד יותר טוב, לפעמים פחות. לאחרונה עברתי קורס הכשרה ממוקד ל-AI ושיווק (הקרדיט כולו למכללת דיגיטלנט) ובזכות הקורס גיליתי כמה אפליקציות ששדרגו את העבודה שלי מאד! כל הזמן שואלים אותי באיזה אפליקציות אני משתמשת וכיצד הן עוזרות לי. אלה ההמלצות שלי, כאשר את כולם הפכתי לסוכנים חכמים לפי הגדרות שהגדרתי ומכניסה פרומפטים כמה שיותר מדויקים ומפורטים:


ג'מיני Gemini – אני משתמשת בג'מיני במגוון שימושים: תרגום של כתבות בעברית לאנגלית וההפך, שכתוב הטקסטים באתר, שכתוב של נושאים שאני רוצה לכתוב עליהם, עריכת קומוניקטים והודעות לעיתונות לאחר שכתבתי אותם והמלצות נוספות לעריכה, בניית טפסים, אפילו את הבלוג הזה הכנסתי אליו כדי לקהל הערות ועוד.


קלוד Claude – נותן לי הצעות ורעיונות לתוכן לפוסטים וסרטונים ברשתות החברתיות, מסכם עבורי הרבה תוכן לנקודות, מסכם לי את התוכן החשוב ממצגות / טקסטים ארוכים. בעיקר טוב לסיכומים ונקודות חשובות שאני רוצה להבליט החוצה מתוך מאמרים ארוכים או מצגות.  


צ'אטי – הצ'אט GPT מתפקד כעוזר אישי שלי ולכן זה בעיקר להיעזר בו לכיוונים שאני רוצה לקבל עוד חוות דעת עליהם, למשל להתייעץ על איזה נושא כדאי להתמקד עכשיו בשיווק, טרנדים עולים, נתונים אקטואליים בקשר לכתבות פוטנציאליות שאני רוצה לקדם, עוזר לי לבנות פרומטים טובים לג'מיני, קנבה, נפקין, אידיוגראם (אפליקציית AI תמונות).  


קנבה Canva / – מצגות ותמונות AI – מייצר בקלות תמונות מקוריות שאני רוצה להכין כך שיתאימו לטקסטים שאני מכינה, למצגות שאני מכינה עבור לקוחות המשרד.


אידיוגראם Ideogram - יצירת תמונות מקוריות מותאמות אישית עבור התכנים שלי, לטקסטים, מאמרים, קומוניקטים, ועוד. האפליקציה הזו שדרגה משמעותית את מאגר התמונות שלי בעבודה השוטפת.


נפקין Napkin - לייצר תוכן ויזואלי ואינפוגרפיקה מתוך הטקסט שאני כותבת כדי להעשיר את התוכן שלי בתמונות מקוריות שלי, מייצר גרפיקה למצגות שאני מכינה ללקוחות המשרד.


מקווה שהידע יהיה שימושי ותוכלו להיעזר בו גם ככלי עזר לשיווק שלכן/ם! 


יוזמה חדשה פרו בונו


השנה לקראת פסח החלטתי לצאת ביוזמה חדשה, אני מאמינה בחשיבות העשייה החברתית ובהשפעה החיובית של עמותות על הקהילה. לכן, במסגרת פעילותנו למען הקהילה, החל מהשנה המשרד שלי ילווה פרו בונו ויעניק שירות של יחסי ציבור עבור עמותה אחת שתיבחר למשך שנה אחת.


כל שנה לקראת פסח נפתח את המכרז שלנו לעמותות חדשות שיוכלו להציע את עצמן. אז אם אתן מכירות או מכירים עמותות ללא תקציב, שצריכות ורוצות יחסי ציבור עבור הפעילות שלהן. נשמח להגיע לכמה שיותר עמותות שיוכלו להיעזר בנו! מוזמנות ומוזמנים להעביר הלאה את הלינק לעמותות להרשמה עם כל הפרטים ממש כאן:




ree


מוזמנות ומוזמנים להעביר הלאה למי שצריך! 


 

טעימה מעבודת המשרד  + RTM 


מרבית עבודת יחסי הציבור מתוכננת מראש, כתבות לקראת פסח, כתבות סקירת קולקציה חדשה, הצעות שעולות מתוך השטח. אבל ביחסי ציבור יש גם עבודת RTM – כתבות עבור לקוח בהקשר אקטואלי שעולה מהשטח. זה בדיוק מה שעשינו עם נושא שעלה הרבה לכותרות – החשיפה הגדולה של חיות בר שהוחזקו שלא כחוק על ידי אנשים פרטיים. המומחים של מדבריום התראיינו לאייטמים וכתבות בתקשורת בהקשר לסיפורים שעלו מהשטח והסבירו את המשמעות של חיות הבר, ומדוע החזקה פרטית שלהן היא מסוכנת קודם כל לחיות וכמובן לבני האדם! 



ree


ree


אביב הגיע פסח בא! זמן לטייל בארץ ישראל – לכו למדבריום. קצת מהעבודה שלנו עם מדבריום מהעת האחרונה עם המשפיעניות השוות ביותר!


ירדן הראל – סרטון ריל שהגיע לחשיפת שיא של למעלה ממיליון צופים! 


ree


מיכל הקטנה



ree



גל זוטא - משפיענית טיולים



ree



לסיום, אחרי שנה וחצי של מלחמה אני חוזרת לאחל לנו את האיחולים הכי פשוטים - מאחלת לכולנו שהמלחמה תסתיים, שהחיילים שלנו ישובו הבייתה בבריאות הגוף והנפש, ושכל החטופים שלנו ישובו הביתה. חג פסח שמח, למרות הכל!



בואו נדבר

תודה על פנייתך

לוגו נובמבר יחסי ציבור ודיגיטל

רפפורט 3, כפר סבא. צומת רעננה צפון

Irit@november.co.il

052-4651868

  • facebook
  • instagram

© כל הזכויות שמורות לנובמבר יח״צ  |  עיצוב ובנייה: הרמוניה דיגיטלית לעסקים

bottom of page